About Me

My photo
Batu caves, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Hi there..my name is Yusmie..you can call me yus..I love 2 read book,playing computer games and doing some ex-treme sport,but,it depends on how much can I resist trough the sport.Ermm,what can I tell you anymore??well,I'am just a plain boy,with a daring minds!!!dont believe??try me...he..he..

Friday, February 27, 2009

coretan 28 feb..


waktu sekarang menunjukkan pukul 1.40 AM..ape yang aku wat bejaga sampai time2 nie??x gheti2 nak tido ke??tapi nak wat cane kan,tetibe je aku rase fresh semacam je.Sebenarnye,aku pun risau gak tentang keputusan SPM aku.Ini bukan soal main2.Ini soal mase depan aku.Aku sentiasa mengharapkan yang terbaik daripada keputusan aku,demi membalas jasa ibu bapa aku.Jelaslah,tanpa mereka,siapalah kita ya???meskipun,aku sudah memulakan pekerjaan di tempat baru,kat2 area sri gombak ni jugak,tapi,aku masih merasakan ada sesuatu yang masih belum aku kecapi nikmatnya.Entah apa yang bermain di benak fikiran aku nie pun aku tak tahu.Kalau nak dibandingkan tentang PEREMPUAN??DUIT??bukan itu yang menjadi sasaran aku kat tangga paling atas sekali dalam kamus hidup aku,kalau korang nak tahu la kan..kan...cume,apa yang aku harapkan,kejayaan untuk mengiringi aku menerjah ke alam masa depan kelak dengan lebih berkeyakinan.Dunia sekarang..kalau dah lemah,tak nak baiki diri sendiri,toksah nak harap hidup kat dunia ni.Perlu aku ingatkan,bukan METERIALISTIK yang sedang aku persoalkan,tetapi,dari segi modal insan yang ada dalam diri masing-masing.Aku akui,bile dah abis SPM ni,bile tengok member2,sume syok sakan ngan awek masing2,aku jeles beb..bukan sebab tak laku or bukan nak kate ape la kan,cume,aku pun x ske nak jaga tepi kain orang ni,kain sendiri pun,belum tentu terjaga,ye tak???tapi,tu lah masalahnye.Aku rase,biarlah untuk mase ni,aku undur diri dahulu,walaupun,suatu mase dahulu,aku pernah berjinak-jinak dalam soal C.I.N.T.A ni.Seperti yang aku katakan dahulu,semuanya,aku merasakan sia-sia belaka.Takde ape lagi yang harus aku perkatakan tentang bab tu.Buat mase sekarang,tutup sekejap la.Banyak lagi bende yang harus aku fikirkan,daripada semua perkara tu...betul tak??kan??kan??kan??

No comments:

There was an error in this gadget