About Me

My photo
Batu caves, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Hi there..my name is Yusmie..you can call me yus..I love 2 read book,playing computer games and doing some ex-treme sport,but,it depends on how much can I resist trough the sport.Ermm,what can I tell you anymore??well,I'am just a plain boy,with a daring minds!!!dont believe??try me...he..he..
Powered By Blogger

Wednesday, January 14, 2009

blues sekolah untuk aku...


Asslammualaikum..jam sekarang menunjukkan tepat 11.30 malam.Sudah hampir dua bulan semenjak aku menghabiskan SPM dan meninggalkan asrama yang ku cintai.Sekolah yang dinamakan PETALING HIGH SCHOOL a.k.a sekolah menengah kebangsaan petaling banyak meninggalkan kenangan yang manis,tidak kurang juga pahitnya.Apabila aku memandang pelajar yang masih bersekolah lagi,ia banyak mengingatkan aku tentang zaman persekolah yang begitu menarik.Jika dahulu,aku sering mengomel tentang bersekolah sahaja,tetapi,apabila meninggalkan alam persekolahan,menuju ke era berlainan yang penuh dengan cabaran,acap kali juga hatiku merintih ingin kembali ke alam persekolahan kembali.Tiada gangguan,hanya keseronokan bersama kawan-kawan ku.Untuk pengetahuan korang,ini adalah gambar kenangan aku sewaktu berada di tingkatan 3 a.k.a(3 ARIF):

disamping itu juga,ini adalah gambar sewaktu di asrama.Disana,aku memegang jawatan sebagai KETUA ASRAMA selama 2 tahun..dan selama dua tahun itulah,pelbagai dugaan dan cabaran yang harus aku tempuhi dalam menjalani kehidupan sebagai KETUA ASRAMA dalam menangani masalah dan tidak kurangnya juga dengan karenah junior-juniorku disitu..

selain itu,tidak lupa juga kepada warden-warden yang telah menjagaku dan juga rakan-rakan yang lain..Ps:ini yang edit punya..jangan marah ya cikgu..he..he..

sampai situ..ni pulak kenangan aku sewaktu form 5 a.k.a 5 science..

---->yang ni pun edit gak...
Akhirnya,untuk penghabisan,aku nak berkongsi juga dengan korang.Dahulu aku juga ada bersekolah di W.P LABUAN..name sekolah aku kat situ,Sekolah Menengah Mutiara,mase form 2..ini lah gambar dia..


-thats all-
thanx..

No comments: