About Me

My photo
Batu caves, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Hi there..my name is Yusmie..you can call me yus..I love 2 read book,playing computer games and doing some ex-treme sport,but,it depends on how much can I resist trough the sport.Ermm,what can I tell you anymore??well,I'am just a plain boy,with a daring minds!!!dont believe??try me...he..he..
Powered By Blogger

Friday, February 27, 2009

tragedi kisah aku..jAngaN NAngis tAu!!


hello there..ari nie boring betul..ari yang aku jalani berjalan seperti biasa..cume aku nak kongsikan korang pasal mende nie..first-first,aku mula pembuka dengan utusan warkah abadi..assalammualaikum tuk sume pembace blog nie..apabila korang membaca kisah ini...bererti aku sudah mewakilkan kepada adik aku untuk menulis pemberitahuan ini..kerana aku sudah pun tiada..kepada yang mengenali aku,apabila membaca mesej ini,diharapkan banyak-banyak bersabar dan bertenang..kerana aku telah meninggalkan korang pada jam lapan pagi tadi,dan diharapkan agar diperbanyakkanlah berdoa kepada aku agar dirahmati ALLAH atas pemergianku sekaligus,meninggalkan bumi yang tercinta....dan tolong sebarkan kepada sesiapa yang mengenali diriku itu dan memaafkan aku..semoga aku akan selamat berada di angkasa...memang tidak disangka menjadi angkasawan yang kedua!!he..he...

No comments: