About Me

My photo
Batu caves, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Hi there..my name is Yusmie..you can call me yus..I love 2 read book,playing computer games and doing some ex-treme sport,but,it depends on how much can I resist trough the sport.Ermm,what can I tell you anymore??well,I'am just a plain boy,with a daring minds!!!dont believe??try me...he..he..
Powered By Blogger

Tuesday, January 13, 2009

di keheningan malam..

Assalammualaikum..waktu sekarang menunjukkan jam 12.00 malam tepat.Bagiku,ia menandakan bahawa berlalulah sudah satu hari kisah epilog diri ini di pementasan sandiwara dunia.Sungguhpun begitu, hari ini,aku masih kesepian...aku terasa bagaikan kehilangan sesuatu aset di dalam diriku ini.Mengapa ini semua harus berlaku??aku semakin gusar dengan keputusan SPM yang kian menghampiri..pintaku hanyalah kejayaan untuk menyudahi perjuangan ku..namun,dari hari ke hari...aku masih merasakan ada sesuatu tanda tanya di minda.Walaupun sudah menjejaki gaya hidup baru tahun 2009..anjakan paradigma masih membelengu mindaku menjadi sesuatu beban yang harus ku tanggung dalam menempuhi era kemajuan yang serba produktif ini..entahlah..biarlah aku memikirkan ia sejauh mana pemikiran ku ini mahu melangkah dengan daya imiginasi dan objektif yang aku sendiri kurang pasti ke mana arah tujunya..harap,ia akan menjadi suatu titik-tolak permulaan yang positif dalam melangkaui era abad ke-21 ini dengan lebih bergaya dan konsiten..mungkin??

No comments: